Planering och påminelse. :D

Nu börjar ögonen kännas väldigt grusiga men just nu är det planeringar på hög nivå som sker.
Kan avslöja att snart mycket mycket snart kommer det dyka upp en tävling.

En TILL tävling alltså.

För ni får ju inte missa den här underbara tävlingen.
Fortfarande några dagar kvar att hinna vara med. :)



Denna tävling är perfekt till barn.
Den nya tävlingen är en riktigt mamma (ev några pappor) LYX.
Oki självklart alla kvinnor utan barn är det också lyx för men har ju väldigt många med barn som läser min blogg. ;)
Kan erkänna att det har något med ens yttre att göra och att jag änväder mig väldigt mycket av den sidan. ;)

Kommentarer
Postat av: Hanna



jag ska lägga upp din tävling testa du lyckan på alla mina 3 turen kan finnas:) lycka till!



http://dennismama.blogspot.com/2011/05/tavla-hos-dennismama-om-halsband-fran.html

2011-05-25 @ 00:28:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0