Pengarsparande.

Det visade sig att mina dagar var godkända och tack vare att jag fick skicka in ett papper på deras tekniska strul så behöver man inte klicka i något själv utan pengarna kommer bara så där.
Men dom hade inte godkänt de, varför dra ut på det liksom?
Allt var klart och bara klicka i att dom skulle sätta in pengarna till mig.
Så samtalet tog bara någon minut och jag får mina pengar på fredag. :D

Dom pengarna jag får då är pengar som jag inte räknat med typ, så dom åker in på vårat spara till lägenhetkonto. :)
Ska bli kul att sätta in pengar där utöver dom extra som görs av sig själv varje månad spännande att se hur mycket vi klarar. :D

Men snart kommer vi att kunna köpa våran egen lägenhet, inget mer hyrande, inget mer betala till någon annan.
Känns underbart och jävligt vuxet. :)
23år och lägenhetsägare till ett skapligt dyr lägenhet i sthlm inte illa pinkat. :D


Haha dååligt gammal bild. ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0