PANIK!!

Just nu är jag mer död än levande.

Jobbet flyter på bra och det är lätt att komma in i det tycker jag.

Igår var det mest kaos idag var lite kaos men inte (mest) framför. ;)

Dock blev det mer kaos igårkväll när jag precis lagt mig i sängen.
Henric ska åka iväg med jobbet torsdag-lördag inget konstigt med de..

MEN VEM FAN SKA TA WILLIAM TILL DAGIS PÅ FREDAG?!!!

Det var min tanke, jag flyger upp ur sängen och ut till Henric och han
bara tittar på mig och svarar "de har jag inte ens tänkt på".
För oss är det ju så självklart att det är Henric som tar William till dagis
på morgonen nu blev de bara knäppt.

Så min tidiga kväll blev helt plötsligt en kväll i ren panik med samtal hit och dit.

Men nu har det iaf löst sig William ska få sova borta hos Kevin och Nathalie.
Spänande att se hur de kommer gå men det sköna är att Petra är ju van med de mesta. :D

Så jag blir helt ensam hemma torsdag natt, behöver jag ens säga vad jag ska göra när jag lämnat William?

S O V A ! ! !

Tack till er underbara som ställer upp och försöker ställa upp med för den delen. :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0