Naglar (bilder.)

Alltså dessa är att för.
Jag fick dom här leopard när jag köpte  mitt första startpaket.
Har inte blivit av att vi använt dom, fast Rebecka har alltid sagt att HON ska ha dom ingen får röra dom.
Och nu förstår jag henne, OMG vilka snygga naglar hon gick härifrån med!

Leopard nail tattos kan säga att det är svårare än man tror att få det snyggt!
Eller iaf första gången. Men både hon och jag är gaaaalet nöjd över dom här. :D
Och Rebecka vill ha långa naglar och med de här.. Ja då är de inte så konsigt. :D








Kommentarer
Postat av: lassika

Vad snygga dom blev KRAMIS

2011-05-21 @ 20:49:19
Postat av: Sandra

Supersnygga ju! :)

2011-05-21 @ 21:26:00
URL: http://sandrutts.blogg.se/
Postat av: Karin

Kan du inte skriva ett blogginlägg om vad man skulle behöva som startset? Eller så mailar du mig på Facebook :) Jag åt sugen på att börja greja med naglar! Älskar sånt :) vet inte vad man behöver.. kraamis

2011-05-22 @ 13:55:32
URL: http://karinochnova.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0