Lång kortdag.

Idag skulle det vara en kort dag "för det har alla killarna på onsdagar"..

Hm morgonen började som den brukar jag plockar allas ordrar som inte stämmer det minsta.
Sen skulle jag åka med en, men han hade försovit sig. :P
Så vi kom iväg sent (onsdagar kommer vara "säljutbildning").

Butiksjobben var inga problem jag menar jag är inte korkad. ;)

Fick även plocka en halv order själv innan han kom och hjälpte mig,
lite smått panik där ett tag. Men de gick ju prima ändå.
Det enda jag ser att de kommer att bli svårt är beställningen..
Eller alltså det är svårt att förklara med bilen ska vara tom när dagen är slut och
du köper in brödet till butikerna.. Det kommer bli svårt att lära sig allt sånt.
Men de kommer nog snart. :)

Hm han brukar tydligen vara klar runt ett annars.. Vi var inte klara fören tre.
Tack vare att han försov sig och att det brann inne i stan.
Men men fin övertid. ;)

Nu har jag faktiskt varit och solat precis. William ska i säng och jag ska in i duschen sen bums i säng!


William bäddade på golvet i vardagsrummet.



RAAAARRR. ;) William är ett lejon.


Kommentarer
Postat av: Karin

Hejar ni på Brynäs? :)

2011-05-04 @ 20:55:50
URL: http://karinochnova.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0