Inget pirr i magen längre.

Idag så var vi på det som gett mig pirr i magen!
Vi har ju sagt att vi ska köpa lägenhet typ till årsskiftet.
Vi har sagt att vi inte ska köpa hus men idag var vi faktiskt och tittade på ett hus.
Det var ett superpris på ett riktigt renoveringsobjekt.
På bilderna var det superstort, och vi såg verkligen potensial för huset.
När vi kom dit så kände vi direkt NEJ!
Det var inte alls som vi tänkt oss.
Alla rum var små och vi fick inte den känslan vi trott.

Anledningen till att vi sagt att vi inte ska köpa hus är att man alltid behöver ha pengar undanstoppat
ifall att något händer som kräver mycket pengar.
Detta va iofs ett radhus måste jag ju tillägga.

Vi är fortfarande inte ute efter ett hus till en början utan kollar på lägenheter
men vi kommer säkert att titta på hus, radhus och lägenheter nu ändå.

Vi vill nog inte ha ett helt renoveringsobjekt men att måla och tapetsera om ja de gör inget. :)

Så nu vet ni alla vad mitt pirr i magen var för denna gång.
Kan säga att det dog direkt när vi klev innanför dörren!


Kommentarer
Postat av: maria

tack :D

kul med reor!



http://danielthorsen.se/ det är min brors blogg, där finns bilder. jag tycker det finns massa likheter haha men kanske inte du ;)

2011-05-30 @ 19:16:51
URL: http://crazyminds.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0