I´m BACK!!!

Ja min dator är tillbaka i livet. Underbart. :D

Dagen har som ni har förstått med mina tidigare inlägg inte varit bra.
Eller den började inte bra, men sen blev de bättre. :)

Slutade tidigt vilket alltid är plus, och då blev det en sväng till gymmet. :D
OCH jag var tillochmed tidig till dagis. Inte alltid de blir så inte. ;)

Om inget skiter sig så hinns det med imorgon också.
Me like. :)

Men tack vare näsblodet i fredags så tar jag det lite lugnare nu.
Och så fort jag blir lite snorig från träningen får jag typ panik tänk om det är näsblod igen hur pinsamt vore inte det att blöda näsblod på gymmet?!


Kommentarer
Postat av: ROCK N ROLL MAMMA

du är så himlans fin madde! Sminkinignen är super!!!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0