Grym middag. :D

Oki ja då gick det med min tidiga kväll!

Huvudvärken har äntligen gett med sig, några ipren en rejäl middag och många liter vatten senare.

Jag tror att jag drack på tok för lite igår vilket jag fick känna av idag.

Blev ingen träning idag heller. Funderar på att ta en löprunda imorgon kväll när Henric kommit hem.
Även på söndag borde jag hinna med de. :)

Middagen blev så grymt god ni anar inte!
Jag skulle kunnat äta för 15 pers lätt haha.

Eftersom jag tillviss del tar bort lite kolhydrater så har jag ju inte ätit pommes på länge, det är inget vi ens brukar ha hemma. Varför vi hade de hemma nu vet jag inte ens. :P Men idag unnade jag mig det.
Som sagt resultaten i kg är inte allt för mig just nu huvudsaken är att jag orkar med vardagen.
Vi grillade picnicbog (?) också. Ååååhh sååå smarrigt. :D
Henric käka potatissallad eftersom han inte gillar pommes och jag gillar inte potatissallad så de passade ju bra att dela lite på oss idag. William ja han åt typ kött och grönsaker. :P
Han tar de han vill ha ungefär och han är ju ett riktigt grönsaksbarn. :D

Naglarna orkar jag ändå inte göra om idag. Funderar på om jag bara ska fila ner dom ytterligare och sen laga den jag krossade idag. Har en som jag tror att de är en spricka i eller på g att bli iaf den får jag nog byta med då.

Ja vi får se imorgon hur jag gör.

Först imorgon ska jag göra Rebeckas naglar. :D Sen HOPPAS vi att vi hinner lägga i nya slingor också.
Vi ger inte upp så lätt. ;)

Dåligt skitig spegel. Men hittar lite gamla bilder då och då. :)



Kommentarer
Postat av: Malin

Ja jag får se om ja byter. Har lagt undan vagnen till kl2 idag.

Det är ett jobb som personlig assistent. Gjorde ju inget igår för de va första dagen men de känns bra iaf. Aldrig jobbat som de innan och jag har varit lite anti de innan. Men den brukaren ja har verkar väldigt bra.



Ja visst är de tråkigt. Rensade ut en massa vänner från fb så nu har ja inga typ:)

kram

2011-05-21 @ 11:57:03
URL: http://malinjljung.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0