Bestämd.

Imorgon blir troligtvis en riktigt långdag.
Börjar 5.15 som alltid.
Med mina vanliga uppgifter.
Sen 6.00 ska jag och en till lasta en bil och jag ska med honom.
För sen när vi ska köra tur två måste han på möte så jag ska köra det själv.
Roligt och spännande. :D
Hoppas dock att jag inte blir FÖR sen, Rebecka kommer ju hit och gör slingor på mig imorgon och bara de lär ju ta ett tag.
Var iväg och köpte färg idag helt knäppt för fägen heter exakt samma och sånt men på färgen på tjejen på bilden är den olika? :S
Aja blir nog bra. ;)

Hämtade ut mina nagelsaker från NG igår också. Åhh jag älskar att hämta ut sånt. :D

Idag SKA William i säng som bestämt 19.00 Och jag SKA ligga i sängen SENAST 20.00.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0