Andra dagen på jobbet.

Idag när jag hämtade William på dagis mådde jag så sjukt dåligt.
Mådde så fruktansvärt illa så visste inte vart jag skulle ta vägen.
Jag får så när jag sover för lite vilket jag inte kan göra så mycket åt.

Men kan iaf säga att min kropp då fan inte är van vid att sova fem till sex timmar per natt.

Och absolut inte att hinka i mig typ 20 liter kaffe på en dag heller för att hålla mig vaken. :P

Men de ska nog gå bra om ett tag när jag kommit in i det hela bättre.

Jag hoppas iofs verkligen på att imorgon är en kort dag för de behöver jag verkligen, hem och få sova lite!

Nej nu ska William i säng så jag också kommer i säng.

William leker med moster Lena medans dom var här.


Kommentarer
Postat av: Louise

Haha vad pillemarisk han ser ut i blicken :P

2011-05-03 @ 21:25:54
URL: http://pajalamamma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0