Vampyrer!!

Jag är sjukt trött idag.

Hela veckan är helt knasig eftersom henric var hemma med William måndag och tisdag så när jag har kommit hem från jobbet så har det ändå kännt som helg..
Som sagt allt är typ knäppt nu.

Men men, William ska iaf i säng och jag hoppas att han somnar fort och inte som igår när de tog över en timme att lägga honom. :S

Jag har läst ut alla fem böcker nu också med vampire academi.
Alltså jag dör... GE MIG MEEEER!!!
Jag trodde att det bara var fem böcker allt som allt.
Men när jag läst sista meningen i femte boken trodde jag att jag skulle dö!
Det kunde inte sluta så där!!
Tack och lov gör det inte det heller, för tydligen kommer SISTA boken i augusti.
Men hallå hur långt är det inte dit!?!!

Iofs har jag beställt House och night nu också som borde komma imorgon.
Mums med vampyrer. ;)

William bygger/äter duplo haha. :P


Kommentarer
Postat av: Karin, Mamma-och Fotoblogg

Haha, men WIlliam =) Man ska inte äta på klossarna =)



Sv: Vi har säkert mindre utbud här i gävle :( Synd.. men kanske har fått tag i en bättre begagnad nu.. :)

2011-03-16 @ 20:03:27
URL: http://karinochnova.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0