Tidningskungen del 4!!

Idag fick jag svar, det var väldigt vad fort de gick nu då helt plötsligt..

Verkligen ledsen för det. Tråkigt att det blev såhär. Tanken var ju att du skulle få en prenumeration eftersom du var snäll och bloggade om oss.

Jag vill självklart kompensera dig och det jag kan göra är att ge dig en längre prenumeration på valfri tidning. Ber dig att ge oss en ny chans för min hantering av ditt ärende är under all kritik.

Prenumerationen är alltså redan förbetald så det du gör är att gå in på vår sajt http://www.tidningskungen.se/presentkort/ och fyller i koden:**** och väljer en prenumeration på önskad tidning. Det finns ett utbud av ca 200 olika tidningar.

Vad tror du om detta? Sorry återigen..

Jag vet faktiskt inte vad jag ska tycka..
Oki visst jag fattar ju att jag inte kan få tillbaka mina pengar och det här är väl bästa sättet som dom kan kompensera mig på.
Men jag är verkligen sjuke besviken ändå!!!

Jag väntar nog till imorgon med att svara för jag vill fundera lite..


Kommentarer
Postat av: Melissa - Vincents Mamma&Gravid

ja hade fan inte ens tänkt tanken att göra det va säger att dom inte sjabblar bort sej igen ..

2011-03-08 @ 10:43:26
URL: http://OoOMelissaOoO.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0