Tidig morgon.

Här hemma började dagen tidigt, väldigt tidigt!!
William bestämde att vi skulle gå upp klockan sex, blää. :P

Så nu har vi ätit frukost och tittat lite på barnprogram och sånt.
Funderar på om jag och William kanske ska ta en promenad i det fina vårvädret.
Men just nu är jag sååå trött så får se om jag får lite mer energi snart. :P

Idag har vi faktiskt inget planerat vilket är rätt skönt.
Eller tänkte att jag ska slå in en födelsedagspresent till imorgon.
Den ena är redan klar men inte den andra. :)




Kommentarer
Postat av: Melissa - Vincents Mamma&Gravid

tuff va =)

vi köpte den på campadre.com men de är en talassio så du kan ju kolla om den finns att köpa i nån affär eller så =)

kram kram

2011-03-05 @ 07:56:32
URL: http://OoOMelissaOoO.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0