SUCK!!!!!!!!!!!!

Alltså vad är det med folk egentligen?

Jag fick en kommentar om att jag skulle hänga ut en person bara för att jag skrev de där om världen sämsta mamma.
Allvarligt jag har inte skrivit namn och inte en jävel vet vad jag menar utom dom som berättat detta.
Så exakt hur har jag hängt ut personen?
Och jag skulle väl inte bli så här upprörd om det verkligen inte vore så att det faktiskt är världen sämsta mamma i mina ögon. Och eftersom andra inte har en aning om vad som har hänt så kan man ju ändå kanske dra slutsattsen till att det borde vara någon allvarligt?!
Man kläcker inte ur sig något sånt utan en bra anledning. De tycker då fan inte jag iaf!

Och en sak till jag skriver precis vad fan jag vill i min blogg!

Kommentarer
Postat av: Petra - Mamma till Kevin och Nathalie

Du hänger väl inte ut? Du har ju inte nämnt något namn, du har ju fan inte äns sagt hela grejen :S hahahahaha människor är knasiga :)

2011-03-20 @ 10:44:45
URL: http://petramkevin.blogspot.com
Postat av: Theres - mamma till Vincent & Nova

hahah, du är bara för mycket! som du säkert förstår syftar jag inte bara på det. Alltid är det något.



Och ja som jag skrev om personen i fråga inte gör sitt barn illa. Läs: (parantesen)



Tack för inlägget om mig :)!

2011-03-20 @ 11:01:08
URL: http://mammalivet.blogg.se/
Postat av: maria

så länge man inte hänger ut en person med namn eller på något vis ljuger om den personen så hänger man inte ut den.

2011-03-20 @ 11:32:08
URL: http://crazyminds.blogg.se/
Postat av: sara

har hört rykten om vem denne person du skirver om är!! om det nu är så att det är den personen så hoppas jag verkligen att det är ett felaktigt rykte.. då jag är extremt nära vänn med mamman!! du har ingenanning om historien, du vet inte bakom liggande faktorer du har helt enkelt ingenanning om nått som rör detta så varför uttala dig?? hur kan man ha mage att utse någon till världens sämsta mamma när man inte vet hur saker ligger till?? yttra dig inte prata inte om henne med dina vänner, hon är inte din vän! om det nu inte är henne det handlar om så bortse från detta.. men om det e hon så sluta häng ut folks liv på dig blogg.. mind your own fucking business, häng ut ditt privat liv på riktigt ist för andras....

2011-05-06 @ 20:15:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0