Skitdag.

Igår var en riktig skitdag..
Och då menar jag verkligen SKITDAG!

Jag orkar inte ens gå in på det, idag har fortsatt lite smått i samma riktning men samtidigt åt andra hållet.

Hm aja.

Blev påkörd av en buss idag, jag lovar jag höll fan bokstavligen på att skita ner mig!!
Det var rullande kö och han kommer i bussfilen och jag ligger i mittenfilen (bussfilen är höger om mig)
Jag ser att han kommer och allt och så SMACK!
Det var inte så farligt egentligen då våra backspegalar bara tuchade varandra men fy fan va rädd jag blev,
och vilken smäll!!
Jag pratade med mamma i telefonen och hon hörde det också.
Sur och irriterad blev jag och åkte upp bredvid och vifftade och svor en del. :P

Tur för han att jag ändå skulle till verkstaden idag och byta lampor och skit
så det blev ett nytt glas över blinkersen samtidigt då de bara var de som gick sönder.

Kommentarer
Postat av: Agnieszka-2barnsmorsan

Ska kolla upp den 3e, så inte han den där jag bor med bokat in någe annat, men annars kommer vi jättegärna!



Jo du har ju rätt, men man känner sig ju endå lite som en "svikare" på något vis när man bara drar.



Ha en toppenkväll!

kramar

2011-03-22 @ 18:24:17
URL: http://agnieszka.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0