Petra min vän. <3

Förresten jag kom på en sak jag måste skriva om.

Min underabara vän Petra öppnade upp sig något enormt mycket när hon gästbloggade hos mig.

Det värmde verkligen mitt hjärta när hon öppnade upp sig så mycket som hon gjorde här.
Enligt mig visade hon verkligen vad jag menar med att prioritera i sitt liv som förälder.

Och som hon skrev jag är verklige FÖR snäll men thats me.
Jag vet att hon hatar det och jag älskar att hon säger det för det får mig att vilja bli lite "elakare" haha. ;)

Vänner som Petra borde fasiken ALLA ha, vänner som direkt till en kan säga vad dom tycker och vad dom tänker, inte som tassar runt och låtsas som att allt är bra.
Vänner öppnar upp sig till varandra och det tycker jag verkligen att hon visar att hon gör,
hon visar de ju till och med för er!

Kommentarer
Postat av: Petra - Mamma till Kevin och Nathalie

Tack för dom fina orden min älskade vän <3



Och som jag skrivit inne hos mig, jag skäms inte utan jag är glad för vad jag fått gå igenom :)



Puss på dig

2011-03-23 @ 06:56:26
URL: http://petramkevin.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0