Olycksfågel.

Ja idag är William verkligen en olycksfågel. :(
Min lilla bebis. <3

Först när vi kom hem och jag skulle börja med maten så står han på sin traktor och jag säger till honom flera gånger att gå ner för man kan ramla..
William lyssnar absolut inte till något man säger åt honom just nu så vad händer.
Jo traktorn börjar rulla och William flyger i golvet och slår i bakhuvudet.

Nyss så lekte han i soffan när Henric åt sin middag..
William vet att han inte får klättra omkring där de har vi sagt säkert hundra gånger bara på några dagar!
William är vid armstödet och felberäknar något och flyger framlänges ner i golvet och hamnar på huvudet.

Tur att klockan är sovadags så de inte kan hända något mer.


Kommentarer
Postat av: Melissa - Vincents Mamma&Gravid

känner igen de där har oxå en envis liten sak här hemma som stänger av öronen ibland

vet inte hur många gånger man sagt "nej vincent inte klättra på stolen" va gör han jo klättrar på stolen och innan man hinner hinner tänka orden så trillar han ner..blir lite gråt men fort upp igen hallå eller lärde han sig inte av första gången :P

2011-03-08 @ 20:24:39
URL: http://OoOMelissaOoO.blogspot.com
Postat av: Sophie

hej vilken fin blogg du har och jag älskar dina naglar! :)

tänkte fråga dig om kunde förklara steg för steg hur man gör fransk manikyr med gele med profukterna från nagelgiganten, tänkte beställa den här : http://nagelgiganten.se/startkit-gele-profi-elfil-2000-p-776.html



men har ingen aning om i vilken ordning man ska använda produkterna från startkitet :)

skulle bli riktigt glad om du förklarar för mig,skriv gärna förklaringen i ett mail till mig :D

2011-03-09 @ 17:09:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0