Olycka.

Ibland händer det olyckor..
Sen William hittade sin flaska så har han druckigt ja jag vet inte hur mycket vatten..

Igår när vi skulle äta så gjorde han nr två precis innan så jag bytte ju så klart.
Sen efter att vi ätit satte han sig i sin fotölj och fastnade lite i något barnprogram.
Så kanske en - två timmar efter att vi bytt blöja såg det ut så här där han suttit.
Helt knäppt. Blöjan var verkligen genomblöt.
Knasis. <3



Så just nu är fotöljen utan överdrag men de går lika bra. :)

Kommentarer
Postat av: Louise

Frågan e ju om det är William som räknas som knasis? tänkte eftersom att han inte kan byta blöja helt själv :P :P :P .....

Simo har ätit yoggi i nån månad men han får inte i mägder typ en talrik i veckan och bvc har sagt att det är okej... Du ska se hur tokig han är i Risifrutti, men nu så får han bara risi, för i fruttin så kan det finnas citrus så... :P ...

kramar

2011-03-19 @ 10:49:52
URL: http://pajalamamma.blogg.se/
Postat av: feztis

Det blev inget pluggande idag, det hann jag inte med.. det har varit en lång dag så ska strax gå och lägga mig, ska upp 05.15 i morgon :/ Men det ska nog gå ;)



Har ni haft en bra lördag?

2011-03-19 @ 21:09:54
URL: http://feztis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0