Knäppare än knäppast.

Haha underbara Jessica hon tar nog priset av de mesta när de gäller hur knäpp man kan vara och de roligaste av allt är att hon ändå lyckats hitta någon som är precis lika knäpp.

Dom sitter i soffan och spelar angry birds! Haha jaaa jag dör av skratt varje gång. :P

Nästa helg ska dom iaf komma hit, ska bli grymt kul. :D
Fast aa Jessica måste man ju iofs hålla koll på så hon varken kidnappar eller kramar ihjäl William.
Man vet faktiskt aldrig med henne. ;)

Vi ska faktiskt köra årets första grill med dom.
Mycket trevligt. :D

Dom sover här från fredag till lördag så dom har redan lovat att ta William på morgonen.
Eller hur var det nu igen Jessica? ;)

Det som är så jävla skönt med Jessica är att vi är öppna och ärliga mot varandra som micaela, petra och jag.
Fast iofs Jessica är nog den enda som kan säga "äähh fan nu kan jag inte prata med jag måste gå och skita". :P

Love you baby. <3

Jessica och Niclas. :D <3


Kommentarer
Postat av: Jessica

haha angry birds är det bästa!;D

Love you tooo <3<3

2011-03-27 @ 19:53:34
URL: http://prullis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0