Kalasplaner.

Japps här hemma går hjärnan på högvarv för kalasplaner.
Man får väl inspiritation nu när de är så jäkla många barnkalas.
Två på söndag och ett helgen efter. :S

Jag tror att jag har bestämt tårtan.. Om jag lyckas ja de är nästa kapitel haha. ;)
Så kan de gå när man kommer på något galet. ;)
Kakor som ska bakas är bestämt så dom kommer jag göra på kvällarna innan kalaset tänkte jag.
Tårtan gör jag väl på fredagkvällen antar och så får vi se om jag behöver göra någon ny till söndagen sen.
Har läst mig fram att man ska göra tårtan dagen innan, att den blir godast då.
Så ja jag försöker väl. ;)
I värsta fall får jag väl ha glass hemma som backup. :P

Fast tänk om man vore så här duktig?!!



Bild från google.


Jag kommer absolut inte prova mig på något så här avancerat blir enkelt enkelt.
Haha men man måste ju börja någonstans. ;)

Kommentarer
Postat av: Melissa - Vincents Mamma&Gravid

vilken tuff tårta :D



nja de spelar väl kanske ingen roll hur namnen låter ihop å de behöver inte börja på samma bokstav eller så heller men ja tyckte verkligen att Kevin å Vincent låter helt fel tillsammans haha

magnum är ju en glass ja kanske ska döpa lillebror till pigelin eller nått ;)

kram kram

2011-03-03 @ 10:24:15
URL: http://OoOMelissaOoO.blogspot.com
Postat av: Emilie

Fyll tårtan 2 dagar innan den skall ätas så saftar den till sig, kolla lite recept hos mig!

2011-03-03 @ 20:51:41
URL: http://grese.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0