Han äter!!!! :D

Jag tror fortfarande att vi håller på att bli bättre.
Men samtidigt vill jag inte hoppas för mycket för då kommer
det säkert ÄNNU ett jävla bakslag.
Men som det verkar nu så ser det ljusare ut.

William tog sovmorgon idag vilket jag inte har mycket emot. ;)
Jag har ju haft de lyx med sovmorgon nu då Henric varit hemma i
två dagar så kroppen är ju van att sova.
Men William vaknade lite efter sju. Helt oki de också.
Då passade vi på att duscha/bada sen mysfrukost.
Och hör och häpna ungen åt!!!!!!
En hel macka!!

Innan vi blev sjuka kunde William smälla i sig typ en tallrik gröt och en macka
sen gärna lite frukt också..
Nu när han varit sjuk har han inte ätit något alls kanske velat ha välling som bäst.
Så de här var verkligen ett plus. :D

Feberglansiga ögon men ändå så glad. <3



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0