Greenpeace! - Nej tack.

Alltså nyss halv åtta en fredagskväll ringer det på dörren.
Jag är väldigt skeptisk till att öppna dörren när jag är ensam och de är någon jag inte känner igen.
Men hm oki för att utrycka mig så ni förstår det var en nörd.
Ni vet dom med stora runda glasögon och allt sånt. Haha.

Grejen var dock att jag satt i morgonrock, va fan jag och William badade innan han skulle i säng.
Så drog på mig ett par byxor och öppnade dörren.
Undrade vad fasiken de va.
Ser direkt vad de står på hans jacka.
Säger bara Nej tack och stänger dörren.

Alltså allvarligt varför går man runt till folk halv åtta en fredagskväll?!
Ta en vardag eller något.
TUR FÖR HONOM ATT WILLIAM INTE VAKNADE!!!!!!!


Kommentarer
Postat av: Agnieszka-2barnsmorsan

Men du, fredag är väl en vardag? :)



en sån stoppade mig på stan här om dagen....

2011-03-04 @ 20:08:27
URL: http://agnieszka.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0