Gitarrsolo.

Morgonen började här hemma klockan sex.
Bläääh för dagar utan sovmorgon. ;)

William körde ett gitarrsolo för mig direkt när han klev upp.
Mysigt att vakna så? Hm njaee jag har inte bestämt mig ännu.
Oki dock bättre än trumsolo som Henric fått erfara. :P

Vi tog en lång mysfrukost jag och William och sen hoppa vi in i duschen.

Idag är det sol och fint väder ute så vi tar en tripp till vällingby.
Henric ska jobba så vi har ingen bil.
Får se vad vi hittar på för kul där uppe.
Tror vi går upp efter att William har sovit lunch så jag också kan sova haha.
Annars finns ju risken att han somnar i vagnen men just idag känner jag får att sova jag med.

En morgon förra helgen i think. Henric som tagit korten. (ingen aning vad ungen ätit ser ju ut som choklad) :S




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0