Fortsättningen med tidningskungen.se

IDAG fick jag ett mail av dom!!

För er som inte vet vad som har hänt så kan ni läsa det HÄR och HÄR är del två.
Idag är alltså del tre...

Men som sagt IDAG fick jag mail av dom, IDAG!!!
6 dagar efter att fakturan skulle vara betald!!
Och vad kläcker han ur sig då?!

" Hej Madde,

Beklagar verkligen att jag inte har återkopplat till dig tidigare. Beror lite på att jag har haft för mycket på mitt bord och inte hunnit hantera alla mail i min mailbox. Jag har kontaktat förlaget och bett dem stryka fakturan, så denna kan du alltså riva. Fick svar från dem att det måste ha blivit något fel när de registrerade prenumerationen så att du fick fakturan, som egentligen vi skulle ha. "

Alltså ALLVARLIGT tror dom att jag INTE skulle ha betalat fakturan redan nu eller vad?!
Det är ju för fan 6 DAGAR efter sista faktureringsdagen!

Jag svarade de, att fakturan redan SÅKLART är betald så vi får se om en eller kanske tar de två veckor denna gång innan dom hör av sig igen?!!
Inte har dom mage heller att kunna ringa upp!!!?
Jag kan ju inte ringa dom eftersom det bara finns mailkontakt från deras hemsida!


Kommentarer
Postat av: maria

hoppas du får någon kompensation av dom!

2011-03-05 @ 07:17:22
URL: http://crazyminds.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0