Förgiftad med Välling..

Ni som inte förstår överskriften titta lite längre ner. :)

I lördags tror jag det var som min lillasyster och hennes familj äntligen fick bege sig hemåt.
Tack och lov fick dom en annan läkare tillslut.

Han hade fått behålla maten han fick på fredagen och hade sedan fått majsvälling
på natten som han också fått behålla.
Så nu hoppas vi verkligen att Simo kan hålla sig frisk och kry! :D

Jag har fått rätt mycket frågor och funderingar om både det ena och det andra.
Och när jag känner att det är frågor som står i något av inläggen som
jag redan skrivit är det inte säkert att jag svarar till er.
Så jag ber er igen om ni är intresserade eller känner att ni får upp en fråga
läs då allt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0