Bloggtorka?

Nej absolut inte haha jag älskar att prata och skriva av mig i bloggen ser jag nästan som att prata. ;)

Vad jag har gjort i helgen kanske ni undrar över då det har varit väldigt tomt här..

Jo det är så att min sambos dator är sönder (världens undergång) så han använder min.
Han har beställt nya delar till sin men kan inte få ut dom eftersom han är hemma med William.
Så för att få tillgång till min egen dator nu så här på kvällen så fick jag nästan slita bort honom. ;)
Oki LITE överdrivet kanske men de va nog egentligen inte långt ifrån. :P

Helgen var bra, i lördags hjälpte jag och William en vän på morgonen, sen gick vi på två års kalas.

Söndagen började mindre bra, William vaknade halv sju och var tokvarm.
Feber... IGEN!
Det var min dag med sovmorgon men William ville ha mamma bara mamma var det.
Så vart till att jag fick pallra mig upp.
Åt lite frukost sen gick jag och la mig igen och då var det tydligen oki haha.
Knäppunge. ;)

William hade suttit över en timme i sin fotölj bredvid Henric som satt vid min dator och läst böcker.
Bok efter bok, favoriterna är iofs fotoböckerna. Men det gör inget han får titta i dom :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0