Besvikelse.

Åååååhhh så typiskt jag var ju tokglad över att mina cdon.se saker var på G hit..
Nu när jag kollade in mailet lite närmare så ser jag att de bara är två av sakerna som redan är på väg.
Två av sakerna som lika gärna kunde ha väntat!!!
En är en morsdagpresent och en är en skiva som pappa beställt.

HALLÅÅÅ MINA BÖCKER VA VIKTIGAST!!!!!!

Så nu har jag ingen aning om när böckerna kommer, för de står ju inte
de står bara att de skickas så fort de kommer in till lager igen.
Varför står inte de på hemsidan undrar då jag, och varför står de då inte hur lång tid de då tar innan de kommer in på lager igen?!

Kommentarer
Postat av: J O Y

Fin blogg! :-)

2011-03-06 @ 17:47:28
URL: http://joyze.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0