Barkarby.

Jag och Petra tog oss våran efterlängtade och omtalade tur till Barkarby.
Blev jysk och rusta.

Vi köpte inget speciellt egentligen eller jag skulle ju köpa en ny sophink till toan så de vart ju gjort. :)

Sen Coop och handla lite mer inför kalaset och lite smått.

Alltså så mycket som vi har skrattat ni anar inte.
Om man säger att ett skratt förlänger livet då dör vi nog aldrig. ;)
Petra stoppade ner sina nycklar i ett hål vi har vid armstödet, hon trodde att det va en
"lägga i saker lucka" hehe men nej det var det inte för grejen som ska sitta där har ramlat ner
efter vi hade bilen inne på service så de är bara som ett hål nu.
Och att få upp nycklarna...
Alltså vi skrattade och skrattade. :P
Jag mitt jävla pulver pressade handen så mycke de gick handen blev tillochmed svullen av de. ;)
Ist för att bara stoppa i hela handen i hålet och ta upp dom liksom??
Men Petra va iaf smart och stoppa i hela handen och vad händer då?
Jo nycklarna sitter fast i något haha.
Men tillslut kom dom upp. :P

Nu säger jag godnatt.

Kommentarer
Postat av: Jessica

snygging kan du vara själv! :D <3

2011-03-30 @ 22:26:59
URL: http://prullis.blogg.se/
Postat av: sandra - mamma till niklas & nora

Hakko!



hihi! låter som en riktigt rolig dag. vilken tur att ni fick upp nycklarna :)



grattis till vinnsterna! inte dåligt med 2 super vinnster. du får ge lite utav din tur till mig ;p



va söt wille va med handväskan och va roligt att han gillade våfflor så mycket.



härligt att tränningen går bra. kommer att kännas bättre i ryggen snart ska du se.



ha det fint!

kram

2011-03-31 @ 07:04:35
URL: http://mammansandra.blogg.se/
Postat av: rock n roll mamma

haha..jag döör! vad roligt!! Ni är två tokstollar ni=)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0