Vem somnar först? ;)

Nu är vi hemma. Vi struntade i att handla ingen panik och vi kände inte för det idag. Vi hämtade påsen som de kommer bild på senare. ;) på vägen hem somnar William nästan så då blir det till att underhållna honom så bra de går från framsätet. Nu är det läggning på G igen och just nu ligger William och sjunger för mig tror de är bäbä vita lamm. :P undrar vem som somnar först.. skulle verkligen behöva duscha innan jag lägger mig idag också så vore ju bra om William somnar först. ;) juste, idag var William på ett annat dagis för hans hade planeringsdag. När jag kom var det bara fyra barn kvar märks att många gått på semester. Jag hade ju tänkt träna nu tisdag, onsdag och torsdag. Men imorgon har jag tvättstugan så beroende på vad klockan blir hinner jag, onsdag har vi möte på jobbet som jag såklart glömt. så då blir de kanske bara en dag iaf.. suck. Aja inte mycke att göra åt faktiskt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0