Vart tar dagarna vägen?

Alltså hur kan dagarna gå så fort när man är hemma?
Det är redan dags för plutt att gå och lägga sig.
Har vi ens varit vakna idag?!
Även om vi var på mitt möte idag så känns de inte som att vi gjort något..
Skulle ha behövt städat, planerat, ringt samtal osv... Har jag gjort något av de?
Ehh nee!
Det känns som jag får mer gjort när jag jobbar än när jag är hemma. :P

Juste något jag har glömt att skriva. :D
William har ju en trehjuling som han sparkat sig fram på här hemma.
Nu i helgen som var så började han trampa helt och hållet.
Det har ju kommit några gånger ibland innan men nu trampar han helt. :D
Lilla pluttis blir stor liksom. :D
I julklapp eller födelsedagspresent vet vi ju vad som ska vara i ett stort paket.
Klart han ska ha en stor cykel. :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0