Superlycka för någon annan.

Idag har det varit fullt ös hela dagen.
Han som ska lära upp mig på det här distriktet kör på ordentligt.
Fast jag gillar de, varför slöa liksom? :D
Distriktet i sig är väl kanske ingen dröm, jag gillar inte innerstan och de här är verkligen innerstan!
Södermalm och stureplan liksom. ;)
Men men hoppas på något bra till hösten. :D

Idag fick jag en superkul fråga på fb chatten som är superduper hemlig.
Men så jävla kul och shit vilken lycka jag känner för dessa två. :D
Kommer berätta mer sen när det hela är ute på plan, när frågan är ställd. Haha
ledtråd kanske? ;) Men hur kommer frågan till mig in i det hela?
Aaa nu är ni nyfikna va. ;)

Idag kom mina sthlmspinglor till oss och käkade middag.
Barnen slog ihjäl varandra lite också.
Williams trotts är fan värsta ever. Men då är det skönt att träffa andra som
inte har några änglar jämt heller och inte påstår sig ha det heller. ;)

Nu ska jag och min förtillfället ängel gå och duscha.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0