Tiden flög iväg.

Annars idag har det varit körigt,
iofs när jag slutade han jag sova en timme innan det var dags för tvättstugan samt hämta William.
Jag var så galet trött kunde nog ha somnat ståendes!

Sen tvättstugan och hämta skrotnisse.
Då hämtade även Jessica sin som Vincent samtidigt så vi snackade massa skit.
Dom hängde även med in till tvättstugan och sen gick vi till pluttislekparken vid oss en stund.
Otroligt roligt då vi knappt hinner ses annars längre.
Vi säger hela tiden att vi ska försöka få till en playdate men de är inte det lättaste när båda jobbar och sånt.

Sen blev klockan MASSOR hur försvann nästan två timmar på typ en kvart?!!

Skyndade hem och laga mat och äta, för att sen springa upp till tvättstugan igen i regnet.

Henric har möte på jobbet idag så då har dom övertid. De fick dom reda på igår
så lite sent att boka om tvättiden då.

William kom i säng senare än vanligt tack vare allt men nu sover han iaf gott och jag ska också hoppa i säng.
Henric kommer nog hem närsom också.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0