Tack och lov.

Idag blev det tack och lov inga 14 timmar! 8,5 timmar utan lunch. Det jobbigare var att bag glömde väskan på jobbet och i den finns mitt vatten! Och igen väska - ingen plånbok! Verkligen en bra såg att glömma vattnet på med 25 grader i skuggan! Hade igår köpt bubbelvatten som jag lämnat kvar i lastbilen och de va min räddning. Men fan vilken huvudvärk jag har idag haft hela dagen. Min kropp hatar detta! Har inte hört något mer om lönen ännu heller vilket ger lite extra huvudvärk.. jag hoppas på en "kort" dag imorgon med men de får vi se hur de blir med.. La torsdag och fredags ordnarna idag så behöver bara kolla igenom fredagsordrarna imorgon iaf. Skönt de. Nu så fort William har somnat ska jag äta lite jordgubbar och sen lägga mig själv med. Som sagt huvudvärk utan dess like. Vi har fått rätt mycke gjort idag ändå, tvättstugan, lagat och ätit mat. Otroligt. Förstår inte hur jag ska få dagarna att gå ihop faktiskt.. inte måndag och fredag.

Kommentarer
Postat av: lassika

Se till att du har mycket vatten med dig och frukt när du jobbar. KRAMIS

2011-06-28 @ 21:01:00
Postat av: jessica

Svar: Tack :D hihi såg kommentarerna nu, sjukt bra ju ;D <3

2011-06-28 @ 21:15:20
URL: http://prullis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0