Sommarplaner.

Som jag nog tidigare har sagt så har varken jag eller Henric tagit ledigt i sommar.
Vi ska ta ledigt i September och redan nu planeras det.

Henric ska operera ögonen, vilket vi tänkt vänta med egentligen men vi hittade ett som var bra :)
Jag och Rebecka åker till Gbg och drar på spa, bor 4stjärnigt och andra roligheter som kommer avslöjas. ;)

Och nu i sommar så blir det Allsång på skansen!!! Så grymt kul. :D
Jag jobbar ju på dagen men Rebecka och Veronica (syster till Rebecka) kommer att ta bänk FÖRST på morgonen och hålla hela dagen.
Så kommer jag när jag har slutat. Som förra året. Galet kul. :D

Förra året hade vi superkul och telefonen gick varm från familjen "Är du på Allsång på skansen?" "VI SER DIG" Osv. ;)

Sen kommer vi ju ändå hitta på saker på helgerna typ skansen, eskilstuna zoo, kålmorden. Ja ni förstår. ;)

Kommentarer
Postat av: Malin

visst är de svårt. Man får försöka hitta nått som funkar för en själv. Alla metoder funkar ju inte på alla heller.

Jag har med funderat på Gbg i sommar. Med eller utan barn får vi se:) troligtvis med.) kram<3

2011-06-17 @ 17:58:14
URL: http://malinjljung.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0