Sjukbebis. :(

Som ni förstår är vi ju hemma idag.
Dagen har bara flytit på med sovmorgon till halv nio!! Galet.. ;)

Sen har dagen bestått av en sväng till affären med en halvdäckad unge,
Nicke Nyfiken och Lejonkungen. :)

William älskar ju Nicke Nyfiken. Finns inget bättre i hans värld.
Jag älskar Lejonkungen, så drog på den och sa typ hela tiden "nu kommer apan" "snart kommer apan" haha bara för att få honom intresserad. ;)
Men de funkade till slutet. Då ställde han sig framför mig och sa "NU mamma vill jag se APAN!" haha söta unge. :D

William somnade i mitt knä sen på dagen vilket såklart var hur mysigt som helst.
Dock var de rätt sent så han fick inte sova så länge.

Vi blir hemma imorgon med vilket mitt jobba absolut inte tyckte om.
Men jag anser att jobb finns de fler av mitt barn har bara en uppväxt och jag och Henric är hemma varannan gång så mycket de går. Vi har ju båda nya jobb vilket gör det svårt, har någon av oss möten eller liknande får den andra offra sig ändå.
Mitt barn går före i alla väder, snälla någon han har ju runt 40 graders feber!

Jessica ser du nu passar tröjan superbra. ;)



Kommentarer
Postat av: Nathalie

Aaaww söting! Mer glass så är bekymren borta :p

Massor kramar till er

2011-06-20 @ 18:23:08
Postat av: lassika

Jag hoppas att han blir bättre snart. Stora kramar till er alla

2011-06-20 @ 18:43:26
Postat av: jessica

ååh så fint :D

Krya på er!

2011-06-20 @ 21:45:02
URL: http://prullis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0