"kan jag få din kudde"

Vet ni vad?

Nu är jag uppe på övertid och imorgon är en lååång dag.
Möte till tre. Börjar sex. Phuu..
Aja blir väl bra ändå får vi hoppas.
Och så de där mötet med killen också. Jobbigt värre.

Så nu blir det att sova, hoppas Williams trend med att sova hela natten håller i sig. :)

Haha förresten i natt så sov William hela natten igen och då var det ju min natt..
Men ist för att William kommer och väcker mig då började Henric vid halv tre i natt att känna vid mitt huvud.
Jag trodde ju att han sov och blev irriterad och flytta mig åt sidan.
Då frågar han "kan vi byta kudde" haha. Sötnöt. ;)
Mitt i natten liksom.
Vi har ju bara tre till kuddar i sängen men nej han skulle ha just den jag låg på då. :P

Älskar den här bilden på mitt lilla skrot man bara ser hur full av satyg han är. ;) <3



Underbara vän allt kommer att bli bra. <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0