Jobba jobba jobba.

Jaha nu håller jag på med läggningen igen. Lika kul varje gång typ.. han kommer på att de finns så mycket att göra och nynna på och ja allt! Jag börjar även må illa nu och gissar att de är pga för lite sömn brukar göra de då. Jag längtar till en helg utan planer alls bara vara hemma och gå i mjukiskläder hela dagarna. Denna vecka kör jag stenhårt med träning, tisdag, onsdag och torsdag. Måndag och fredag hinner jag inte tisdag hoppas jag hinna men har tvättstugan så inte säkert men hoppas de iaf. Skönt att de bara är en helvecka nu sen är det ju bara fyra dagar veckan efter sånt gillar jag. :D men efter de.. Phu två månader på samma körning ensam lär inte ha tid med något då. :S har även redan nu massa nagelkunder inbokade på helgerna vilket såklart är kul men behöver vara helt ledig ibland med.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0