Bajssjuka..

Ja men jippi jag tror att vi går genom ALLA jävla sjukdomar som finns just nu!
William har ju varit dålig i magen nu några dagar och tydligen tyckte min kropp att jag skulle joina.

Vi blev tvugna att bege oss till affären för blåbärssoppa och mer blöjor!
Går ju NÅGRA blöjor just nu.. :S Och vi som börjat lite smått med att han är utan blöja hemma, de va ju bara glömma nu..
Jaja bättre lycka nästa gång.

William och jag har typ legat i soffan hela dagen, sen sov vi nästan tre timmar mitt på dagen!! Helt galet.

Nej nu blire snart att få plutt att sova igen och sen lägger jag mig med. Ingen ork till något.

Däremot har jag hittat något intressant, verkligen intressant!! Måste pratas vidare med sambon dock. :P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0