Backspegel.

Idag körde jag sönder första backspegeln.
Hatar idioter som inte kan parkera ordentligt i sthlm!
Egentligen gick den typ inte ens sönder, är en sprint ENDAST som gått sönder.
Kåpan ramlade bort och går inte att trycka tillbaka.
Men jag lämnade en lapp iaf, så vi ska träffa honom imorgon.

Undrar hur många backspeglar de kommer gå innan sommaren är slut?

Otroligt pinsamt men vad ska man göra då, hade han vikt in den hade det gått.
Men bilarna stod för trångt, kom en bil bakom mig som stannade till och sa
"ääh va fan åk vidare, skit i den där han får skylla sig själv". ;)
Tur att fler tycker som mig men så går det inte till i jobbvärlden.
Bara stanna fint se över skadan och lämna lapp med telefonnret.

Vet ni vad de sjukaste är?
Det är på samma gata som han jag åker med körde sönder en spegel. ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0