Avslöjande. :D

Juste igår skrev jag ju om en positiv sak i familjen. :D
Nu har det kommit ut vad det var min systers sambo har fått jobb. :D

Verkligen skitkul att dom äntligen får lite medvind i tillvaron också. :)
Oki visst nu är det "bara" till september men hallå dom månaderna gör supermycket.
Och självklart håller vi alla tummar och tår att han får det förlängt ännu mer
när en annan gubbe går i pension.

Ni ser jag avslöjar mina små hemligheter när jag kan med. ;)

Men en sådan sak vill inte jag skriva ut först på min blogg liksom klart hon ska få göra det. :D

Men vet nu nu går jag och lägger mig, blir en tidig morgon och lång dag.

Först jobba, sen playdate tror jag inget hundra ännu, och sen är vi bjudna på middag.


Kommentarer
Postat av: Louise

Åååh blir helt rörd nu ju.. ska be jocke gå in och läsa detta inlägg när han kommer hem.. kramar i massor..

Simo säger aaauuu:P

2011-06-10 @ 09:18:52
URL: http://pajalamamma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0