Alltid regn vid grillning.

Jag tror att det har blivit till en tradition att det ska regna när vi planerat att grilla. Tror de har gjort de dom senaste gångerna faktiskt. :P William har inte ätit mycke idag alls, några smörgåsrån och glass. Men inte mycke att göra åt, jo två flaskor välling också. Nu har han iaf börjat säga till när han vill göra rent ögonen vilket är bra. Då får vi göra de ofta eftersom han hatar att vara smutsig. :) febern är bättre men finns fortfarande så alvedon är ett måste för plutt. Jag själv är redan mycket bättre och fortfarande feberfri. Så jag klarar mig nog skapligt mycket bättre än William. Något jag tänkte på hur lätt smittar de? Jag skulle behöva handla imorgon men är de ett Big no to do?

Kommentarer
Postat av: Rebecka

Du smittar inte så. Det är ju mer på textiler, ytor och så i hemmet och du är ju mer medveten om att du inte ska peta i ögonen men de är ju inte barn och därför bör det inte komma till förskolorna eftersom det smittar mkt med omedvetna barn.

2011-06-19 @ 22:08:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0