6 år tillsammans.

När jag idag satte mig vid datorn och kollade på facebook så såg jag ett hjärta till höger, där de burkar stå födelsedagar.
Klart jag hajjade till, och då står det "årsdag med Henric på måndag" AHHHHHH!!!!
Haha hade jag helt glömt!!

Oki visst vi "firar" inte den direkt har aldrig gjort och lär aldrig göra heller.
Men ändå kan de ju vara kul att komma ihåg den iaf? ;)
6 år har vi varit tillsammans på måndag. :D

Hoppas att jag inte jobbar 14 timmar på måndag också för isf så kanske vi kan gå ut och äta iaf eller något. :)
Eller iaf äta middag tilllsammans!


Kommentarer
Postat av: emma

och snart är det lika många och lika många och lika många igen..dvs-heeela livet! för annars är han inte klok!! ingen kan hitta någon bättre tjej än dig!!!

kramar

2011-07-01 @ 16:09:37
URL: http://www.finest.se/emis

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0