14 timmars arbete senare...

Idag blev det 14 timmars arbete, utan lunch!! Var verkligen en helt galen dag!!

Efter första butiken ville jag bara åka hem.
Jag fick ta andra butiker före dom jag egentligen skulle ta pga att ALLA andra tydligen skulle leverera till samma butiker som mig just när jag var där!!

Det värsta med denna dagen är att jag vet att måndagar och fredagar kommer vara så..
William ska hämtas fyra, Henric är hemma strax efter sex dagis stänger sex!!!
Dom är nu två på Henrics avdelning vilket innebär att han typ inte alls kan åka tidigare vilket gör att de blir kaos för oss.
Visst har vi underbara personer som kan ställa upp, men hallå VARJE måndag och fredag?! Dom har väl också ett liv liksom? :S
Sen så är det ju så att jag hinner ju inte träffa min lillaprins, idag höll Henric William uppe enbart för att jag skulle få säga godnatt iaf. :(

Men vet ni? När jag kom hem hade mina hjärtan köpt en fiiiiin blombukett till mig. Så underbara. <3 Kunde inte tajma de bättre än just idag faktiskt.

Jag i bilen på g och hämta hem Micaela och Elias. :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0