Vinnare. :)

Jag börjar ju alltid när jag har startat upp datorn med att gå igenom bloglovin, klickar in på mina vanliga bloggar som jag alltid följer och plöjer igenom deras inlägg. :)
Idag var det extra roligt, klicka in till Patricia och de visade sig att jag har vunnit i hennes bloggkalastävling, inte bara en gång heller utan TVÅ gånger. :D
Superkul verkligen.
Åhh en av vinsterna är ett halsband från MissDee som jag längtar redan nu efter de.
Ser riktigt fint ut på bilden. :D
Den andra vinsten är ett presentkort på att göra en fotobok.
Det kommer bli Williams favorit han älskar våra fotoböcker här hemma.

Det roliga är att Henric sa bara här för två dagar sen att vi måste göra en ny bok vi har fyra eller fem böcker men William är ju två, behövs mååånga till för att täcka upp ända till nu. ;) Så detta var perfekt. :D



Kommentarer
Postat av: Tova

vad kul, grattis till vinsten! :)

visst är det skoj med Bloglovin förresten, alltid kul att se vad som händer i andra bloggares värld :)



Kramar

2011-07-14 @ 23:22:53
URL: http://trasslet.se
Postat av: Anonym

Va roligt:) grattis !

2011-07-15 @ 01:12:27
URL: http://malinjljung.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0