Vart tog helgen vägen?!

Haha snacka om att de märks att folk har annat att göra på lördagar och sen söndagar då jävlar kommer de besökare. ;)

Jaja här händer de inte mycke kul alls.

Helgen är redan slut viket inte alls känns bra.
Känns inte som att vi har gjort något alls denna helg även fast vi knappt varit hemma något.

Känns riktigt surt att veta att jag BORDE gå och lägga mig, och att det är galet långt till semester.
Just nu känns det som att de kommer att bli en extremt lång vecka.
Kan ju vara att jag hatar måndagar och fredagar numera.
Oki visst dom kommer att bli bättre men ändå..
Vi får helt enkelt se hur morgondagen blir.

Åhh varför skulle våran bil gå sönder just nu!?!!
Hinner inte träffa mina vänner alls pga det.
Skulle ha träffat Micaela i helgen eftersom hon fyllde år i fredags, ja men de har vi inte hunnit eftersom vi inte varit hemma. Tråk!!


Kommentarer
Postat av: Anonym

Jag kan inte ha flipp flopp. Har testat flera olika men ja får bara sår mellan tårna och det är inte lite heller. De blöder o grejer. Tänkte köpa gladiator skor men hittar inga ja vill ha. Tycker de e lite mkt spänne o grejer på dom:) fint på andra dock!

Ja jag blir helt snurrig för dn ena säger så och den andra si om bilbarnstolar. ja bytte faktiskt ut min till steg 3 men ja har ju ingen bil och denna ä fån 15 kilo och de väger han.

Kram

2011-07-10 @ 21:48:31
URL: http://malinjljung.blogg.se/
Postat av: sandra - mamma till niklas och nora

Trist att bilen pajade, hoppas att ni får igång den snart.



Jo det rullar på hos oss. Gäller att passa på att ta vara på de bra dagarna under sommaren:)



Kramar!!!

2011-07-11 @ 14:29:40
URL: http://mammansandra.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0