Redan söndag. :(

Idag är det söndag, men igår kändes som söndag. Fast jag önskar att de vore lördag även idag. :(
Jag ångrar att vi inte tagit semester fören i september nu.
Jag är helt död, noll i ork.
Men men what to do what to do..

Det är ju redan Juli förresten. Hoppas att de blir mulet och svalt dom här två månaderna. ;)
Haha drömma går ju. Det är verkligen hemskt att jobba när de är så varmt, jag åker ju knappt något i lastbilen då jag har dom flesta av mina butiker inne på stureplan och östermalm så de är inte så långt emellan vilket innebär att bilen inte hinner bli sval emellan!

Ska bli intressant att se hur lång morgondagen blir faktiskt med tanke på att det blev 14 timmar i måndags.
Hoppas på att jag kommer under 12 iaf!

Detta hade min stora älskling gjort iordning till mig för några dagar sen. :D <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0