Övertrött??!

Jag är så sjukt trött idag så de finns inte ord till det.
Lite mer än fyra timmars sömn i natt.
Igår runt fem timmars sömn.
I natt?
HA jag ska gå och lägga mig efter jag har skrivit klart de här.

Ingen träning idag, inga serier trotts både true blood avsnitt och Pretty little liars avsnitt.

Jag orkar inte.

Fick sitta över två timmar på verkstaden idag med, med lastbilen.
Helt i onödan typ!
Dom kunde inte göra något!
Men blev iaf bestämt att dom lägger undan en ny motor till ac´n till min bil.
Våran DA kommer tillbaka nästa vecka också så då blir de ordning och reda igen. :D

Juste hehe nu har jag sett allsång avsnittet på svtplay.se förstår "hyssterin" om att vi va med i närbild. ;)
Såg oss några gånger men ähh de spelar inte så stor roll det är ju själva grejen att vara där as kul. :D
En underbar tradition som absolut inte får brytas!

Denna gång tog jag faktiskt bilder också haha förra året tog jag bara på Rebeckas naglar som jag hade gjort innan. ;)
Så dom kommer absolt upp sen också.

Kommentarer
Postat av: lassika

Ja ni syntes bra. KRAMIS

2011-07-27 @ 21:20:57
Postat av: Adara Magazine - din bloggtidning på nätet!

Jobbigt när man får lite sömn! Hoppas du får sova i natt! =)



sv: vad kul att du är med och tävlar om presentkort från Solentro! :) Lycka till! Plus att du gjort extra för att vinna! :D

2011-07-28 @ 00:09:19
URL: http://adaras.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0