Snacka om full rulle!

Igår fanns de inte tid till något alls.
Direkt när jag kom hem från jobbet vart de till att packa de sista kasta William i badet och mig i duschen.
Sen åka.

Idag började morgonen klockan sex med frukost.
Sen vid nio åkte jag och William till trosa till Sussi.
Sen vid elva vidare ner till hamnen för att träffa min moster som var där och hälsa på.
Kommer inte ens ihåg när vi sågs sist faktiskt.

Sussi hängde med vilket var bra då jag inte ens hade något batteri i telefonen så var helt onårbar annars. :P

Ringde Rebecka efter ett tag som kom och joinade oss till lunch samtidigt som moster gick vidare till dom andra.

Sen blev de promenad ner för att köpa glass, då springer vi på min gudfar som var på besök.
Vilken tur vi hade. :D

Sen vidare för att bli bjudna på glass av bästa Rebecka. <3

Vidare ner för lite mer lek i hamnen.

När glassen var uppäten så åkte jag, William och Sussi vidare ut till skogen och jag fick pussa lite bebisvalpar. :D

Sen dumpa william hos farmor och farfar och vidare till bromma för att handla och nu är vi hemma.

Phhu!

Ja ni förstår fullt upp!

Nu sitter vi och väntar på min bror med familj som är på väg hit.
Ugnen står på så blir de nybakat bröd när dom kommer.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0