Lovers. <3

Riktiga vänner, ja det är dom man vet om att dom finns där i vått och torrt.
Dom man inte hela tiden bevisa saker för om och om igen.
Dom man inte behöver (om man inte har tid) prata med timmar varje dag.
Folk som finns där och kan hjälpa en om man har det tufft men som även låter en själv hjälpa när dom har det tuft.
Riktiga vänner är dom som både kan ge OCH ta!
Det är inte envägs kommunikation som gäller.

Jag har mina underbara som jag älskar och värderar galet högt.
Dock som det har varit nu så har inte tiden funnits till att varken ses eller ens ringa.
Och det har mina underbara vänner förstått tror jag då dom accepterat att jag inte
har tid att prata i telefonen.

Jag menar jag och mamma kunde prata timmar på mitt förra jobb, nu MAX 15min vissa dagar.
Andra inget.
Jag och Jessica kunde också prata timmar förut nu typ aldrig.
Dock har de också med att göra då jag ringde gratis till henne förut men inte nu längre.

Jaja. nog om mina underbaringar. ;)

Kommentarer
Postat av: Petra - mamma till Kevin och Nathalie

Älskar dig min söta <3

2011-07-20 @ 14:51:51
URL: http://petramkevin.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0