Låtande present. :p

Igår va verkligen knäppt, jag ringde Jessica bara de att jag kommer knappt ihåg det själv. Jag kommer knappt ihåg vad vi prata om. :S snart har vi ett födelsedags barn i släkten också, när jag kom på det eller jag pratade med mamma som kollade upp datumet när födelsedagen var fick jag ångest när ska jag hinna köpa present? :S men Tack och lov för internet! Två minuter på min favorit leksaksbutik och födelsedagen var räddad. Även andra kommande presenter slank med. Ojoj, min syster blir nog inte glad om de låter som jag tror en present som ska dit senare. ;) mohaha. Det är en sak William inte får som låter, denna sak har jag köpt. :P då kan jag tillägga att William har, gitarr, trummor, keyboard, munspel såna man skakar så plingar de.. ja ni förstår vi har de mesta. ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0